poniedziałek, 12 listopada 2012

I-Doser Astral

 
Krzysiek; Hmm... jestem po pierwszym przesłuchaniu i: w czasie słuchania:

- mrowienie i drętwienie nóg i rąk
- dziwne uczucie jakby spania (a przecież wcale nie spałem)
- przed oczami pojawiały się jakieś postacie - twarze
- bóle w różnych częściach ciała (brzuch, kolana itd.) ale nie duże (nie przeszkadzały w skupieniu)
- pocenie się
- gdzieś w połowie usłyszałem jakby dźwięk śmigłowca/lasera, bardzo charakterystyczny

po przesłuchaniu:

- jestem wypoczęty
- ... a zarazem pobudzony
- czuje się jakbym przed chwilą gdzieś był, nie wiem... na dworze (?)
- lekki ból głowy i zawroty
- dezorientacja

Ogólnie to spodziewałem się czegoś innego... efekty były lekko odczuwalne. Może dlatego że nie słuchałem go przed snem, w zasadzie po nim (poranek)


2 komentarze:

  1. Wiesz, ja sądzę, że może to być spowodowane tym, że słuchasz tego Dosera pierwszy raz. Ja osobiście miałem podobnie z First Love'em. Pozdrawiam Jenruzz.

    OdpowiedzUsuń