środa, 31 października 2012

I-Doser Gate of Hades

 
Maciek; Witam . chciałbym pochwalić się swoją opinią na temat Dose'a : Gate Of Hades . Nie wale Dosów na sucho zawsze : Reset + Dose . Jestem doświadczonym słuchaczem tych dosów , próbowałem : Heroin , Opium , Speedball , Morphine , Masochist , DMT  . ale to co ze mną Gate Of Hades zrobiło to istny szok .. ok zakładam słuchawki , kłade się, wszystko lajcik . pierwsze efekty poczułem po 5 czy może 6 minutach Dose'a . była to mocna potliwość i leciuteńkie drgawki od około 15 minut zaczął się Hardkor . Zaczełem łapać wizje , widziałem kosmos w którym były dziwne istoty . Po 20 minutach faza była nie do wytrzymania . Koszulka była cała mokra , zaczeła mnie okropnie boleć głowa , efekty wizualne coraz bardziej się potężne , mocne drgawki i sucho w ustach .. po 25 minutach zaczełem płakać bo chciałem mieć tego dość , ale ? coś nagle wyłania się z dziwnej odchłani ale chwila . oo k**wa to ja , widze swoją śmierć , serce zaczeło bardzo szybko bić jakby chciało uciec , coraz bardziej sucho w ustach  . nagle coś mnie zlękło bya to postać chyba jakiegoś ducha więc z lęku zdjełem huste o oczu i wyrzuciłem słuchawki tak panicznie że wyrwałem Wtyczkę . Przez niecałe 5 min trzymało mnie tzn : Strach , płacz , lęk , suchota i mocny dziwny szum w uszach .. Koniec ....



Podsumując ..

Dos bardzo ciężki nie jest odpowiedni dla osób początkujących . Zalecam zaopatrzyć się w środki przeciwbólowe , i jakiś ręcznik .. Efekty podobne do : Hand of God .

4 komentarze:

  1. to co przeżyłam po przesluchaniu tego nagrania, jest niedoopisania!!
    Na samym początku sceptycznie podeszlam do GoH, do 10min nie czulam nic oprocz mrowienia, i lekkosci ciala, chwile pozniej doznalam paralizu, nie czulam zadnej konczyny ciala a jedynie przyspieszylo mi bic serce.Po chwili zaczelo mna bujac na wszystkie strony(cos ala hamak albo materac na wodzie), pozniej poczulam jakgdybym byla 3 metry nad lozkiem(niesamowite) przestraszylo mnie to jednak postanowilam nie konczyc ekseprymentu...Po ok. 2 minutach bujania zaczelam czuc obecnosc kogos w pokoju...Zaczelam widziec dziwne kregi i powoli obraz sie wyostrzal i widzialam jakgdyby pokoj byl w negatywnych kolorach, baardzo sie balam bo zobaczylam jakiegos mezczyzne w kapturze za szafa!PAtrzyl sie caly czas, mowil do mnie w nieznanym przeze mnie jezyku.Pod koniec (gdy dzwiek zaczal narastac, byl wrecz niedozniesienia) poczulam ogromny strach, zerwalam sie z lozka, serce bilo mi baaardzo szybko, sluchawki niemalze wyrwalam z uszu.Bylam cala spocona i wystraszona.Byla noc w domu nikogo niebylo, bardzo sie balam.Czulam obecnosc tego mezczyzny przez caly czas ale nie mialam odwagi spojrzec.Przykrylam sie koldra i z trudem zasnelam..

    Nigdy wiecej tego juz nie odslucham!!Przyznam ze bylam bardzo skupiona na dzwieku, jak nigdy dotad, potrafilam nawet o niczym nie myslec tylko wsluchiwalam sie w dzwiek i naprawde pomoglo.
    Pozdrawiam i nie radze sluchac tego osoba o slabych nerwach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dokladnie ja widziałem osobe cien ktory pochylał sie i dochodzi tak jak byy tam i z powrotem potem dziwne wizje tak jak bym cos widział
    jasne chodzecego i skradajacego sie ale nie mogłem go zobaczyc w coalosci bo po chwili był gdzie indzie gdy zaczol narastac glos przerazenie strzach szybko wstałem i wyrwałem słuchawki . ja to jeszcze powtórze ;)


    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo, to aż takie...straszne, dziwne? Czy koniecznie trzeba zamykać oczy, zawiązywać chustką? To daje jakieś efekty? Nie wiem, chcę się zmusić do odsłuchania takich rzeczy..hmm, w sumie czym to jest? Miks jakichś dźwięków? Powiedzcie mi. >.>

    OdpowiedzUsuń