sobota, 3 listopada 2012

I-Doser Anesthesia

 
Dawid; Poskładał mnie ten dosik^^ napoczatku jak zwykle nic, ale pochwili poczulem oznake ze zaczyna sie (u mnie kazdu dos przejawia sie tym) rece zaczely mi sie robic taki dziwne, jakbym mial je powykrecane o 180 stopni i na dodatek ruszalem nimi jak kolesie od breka(takie ruchy jak robot tylko ze małe). Caly czas kreciło mi sie lekko w głowie. W pewnym momencie łóżko i ja złamalismy sie w pół:D i znow do konca dosa nie wiedziałem gdzie jestem i co sie ze mna dzieje (ahh kocham to). Gdy dos sie skonczyl otworzylem oczy i zobaczylem moj pokoj z całkiem innej perspektywy. taki jakby efekt rybiego oka tylko ze w odwrotna strone, tzn wszystko mam oddalone, pokoj jest okropnie duzy, coś niesamowitego^^. pozatym dźwieki sa jakby zmutowane, np komputer chodzi jak helikopter z jakims biosercem (nie wiem dlaczego tak) polecam świetny dos


EDIT: dodam, ze przed wysluchaniem troche mnie bolala glowie i juz przestała. teraz czuje sie dziwnie, wszystko jest spolnione(nawet dym z papierosa) coś jak bullet time :P rozplywam sie przy muzyce downtempo

1 komentarz: