poniedziałek, 26 listopada 2012

Nic mi się nie chce i wszystko mnie wkurwia

Co się ze mną dzieje.. kolejny dzień w domu, przed komputerem, nie robię zupełnie nic kreatywnego, nawet publikować opinii i-doserow mi się nie chce, nosz kurcze mać! Od kilku dni czuję się tak bardzo wypalony, zero ambicji, wszystko uciekło, stałem się minimalistą, nawet grać mi się nie chce, napić się piwa też..
Może mam jakaś anemie? Może te całe medytacje mi rozpierdoliły mózg, a osoby z innych wymiarów kierują mną tak bym się wykończył, hehe. Piję teraz witaminki, mam nadzieję że to coś pomoże, biorę mega relaksującą kąpiel i kładę się do wyra, chwila wyciszenia i wsłuchania w samego siebie, potem sen, dobranoc kochani :*

3 komentarze:

  1. Mi tez się nic nie chce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ledwo pije browar jak mi smakowało tak nie pasuje nie kreci mnie kąpiel ani witaminy z prądem trawa jest kotem bo zamiata mnie szybciej niż cokolwiek mam manie słuchowe lepiej być nie może psychiatra przyjmuję w nie odpowiedniej porze myśle se ....ciekawe kogo jeszcze kopnnie trawa jestem nieszczesliwa z powodu jakiegoś pacana dojeżdza mnie ściana i ide zajarać

    OdpowiedzUsuń