niedziela, 14 października 2012

Witam!

No to zaczynamy ;)
Przez bardzo długi okres zwlekałem z stworzeniem swego blogowego pamiętnika, sytuacje i to co się dzieje wokół mnie przekonały mnie że warto to zrobić.

Mam na imię Rafał, 22 wiosny za sobą.. Interesuję się tym co dla wiekszości jest INNE, parapsychologia, ezoteryka, od jakiegoś czasu zdrowe życie i ciągła rozkmina tego świata..
Jakiś czas zacząłem medytować, relaksacje trenuje już od bardzo długiego okresu czas, miałem spontaniczne wyjście oobe, oraz nie zliczona ilość świadomych snów ;)




Będę tutaj zamieszczał relacje z moich doświadczeń, testów i odczuć, znajdziecie tutaj również opisy moich snów, czy opinie na temat jakiegoś i-dosera .
Wiele osób wie co to jest i-doser, na każdego ten program działa inaczej, wiem na sobie że jest on w 100% bezpieczny, a to co możemy doświadczyć jest bezcenne, wiec dlaczego by nie spróbować? ;)

Już niedługo kolejne notki, do usłyszenia ;)


1 komentarz: